Eerste elektrische schoolbus in NYC is een EV-conversie en dat is een groot probleem!

2022-03-18 06:35:30 By : Mr. Max Liu

Hallo, waar ben je naar op zoek?Hernieuwbare elektriciteit + elektrische motoren zullen het vervoer in Europa koolstofarm makenBridgestone World Solar Challenge-data onthuld voor 2023Hoe NREL de levensduur van zonnemodules verlengtCleanTechnica getest: Travor YesMeta draagbare krachtcentraleHernieuwbare elektriciteit + elektrische motoren zullen het vervoer in Europa koolstofarm makenScaling Clean: beoordeling van marktopties voor schone energie en capaciteit in PJMVS hecht eindelijk 'naden' van hernieuwbare energie aan elkaarGedistribueerde innovatie op het gebied van windenergie: NREL-problemen voor verbetering van het concurrentievermogen Projectaanvraag voor voorstellenHet geothermische veld Salton Sea in Californië - Kwantificering van de lithiumvallei in Californië: kan het onze EV-revolutie aandrijven?Geothermische boringen: US DOE kondigt $ 20 miljoen aan om de kosten van geothermische boringen te verlagenHoofdstuk 2: Geothermie komt op het toneelInnovatieve financiering helpt ontwikkelaars te voldoen aan de stijgende vraag naar geothermische woningenGeothermie: de rijzende ster van hernieuwbare energie6 Lucide EV's gevonden in de echte wereldDraadloze sensoren: kleine batterijloze apparaten zweven in de wind zoals paardenbloemzadenSolid-State Batterij Nieuws van Samsung SDI & SakuuNorthvolt bouwt zijn derde batterijfabriek in DuitslandDiversificatie van de zeldzame-aarde-waardeketen voor de groene transitie van Europa — Puławy-scheidingsfabriek in PolenBill Nussey van Freeing Energy praat over zijn nieuwe boek over lokale energie dat bovenaan de lijst staatHoe een slim elektrisch netwerk onze toekomst zal aandrijvenDe onbekende onbekenden van Vehicle-to-Grid-technologieHulpprogramma's en elektrische voertuigen uitlijnen voor het grotere netwerkMicrosoft, Schneider Electric en LG Solar USA komen samen voor het voetafdrukprojectWarmtepompen versus Rusland: EU wil de afhankelijkheid van gas verminderen met nieuwe investeringenEen batterij-aangedreven luchtcompressor redt de dagKastelen en auto's — Contant sparen in de buitenwijkenDe klimaatwiskunde van elektrificatie van huisverwarmingOp-Ed: warmtepompen voor vrijheid en andere gedachten van Bill McKibbenTesla staakt productie Giga Shanghai voor 2 dagen8 belangrijke stappen voor staten om zich voor te bereiden op de EV-oplaadboom6 Lucide EV's gevonden in de echte wereldHernieuwbare elektriciteit + elektrische motoren zullen het vervoer in Europa koolstofarm makenBridgestone World Solar Challenge-data onthuld voor 2023Wiskunde en de elektrische auto — Hoeveel geld bespaart mijn Tesla Model 3 op brandstof?E-Bike Review: CleanTechnica rijdt op de Snapcycle R1Tesla herontwerpt zijn gebruikersinterface - hou je ervan of haat je het?CleanTechnica getest: Travor YesMeta draagbare krachtcentraleWiskunde en de elektrische auto — Hoeveel geld bespaart mijn Tesla Model 3 op brandstof?Plug-in voertuigen = 20% van de verkoop van nieuwe auto's in Frankrijk28% van de nieuwe auto's die in Nederland worden verkocht, nu plug-in Cars, Lynk & Co #1E-Bike Review: CleanTechnica rijdt op de Snapcycle R1Tesla herontwerpt zijn gebruikersinterface - hou je ervan of haat je het?Plug-in voertuigen = 20% van de verkoop van nieuwe auto's in Frankrijk28% van de nieuwe auto's die in Nederland worden verkocht, nu plug-in Cars, Lynk & Co #1Duitsland Plugin EV-aandeel 25% In februari verhoogt Tesla Gigafactory het aantal aanwervingenBestverkochte elektrische auto's ter wereld — januari 2022UK Plugin EV Share verdubbelt tot 26% als Tesla Model Y debuteertWiskunde en de elektrische auto — Hoeveel geld bespaart mijn Tesla Model 3 op brandstof?E-Bike Review: CleanTechnica rijdt op de Snapcycle R1Tesla herontwerpt zijn gebruikersinterface - hou je ervan of haat je het?CleanTechnica getest: Travor YesMeta draagbare krachtcentraleTesla Q4 Shareholder Conference Call — Bekijk en luister hierVolkswagen Group - diepgaande telefonische vergadering benadrukt de focus van het bedrijf op transitieBill McKibben over vakbonden, Tesla en Elon Musk - Interview met CleanTechnicaHoe te kijken en luisteren naar Tesla Q3-inkomstenoproep - Meest bruikbare livestreamTesla Sales & Future of Tesla Discussion met Ride the Lightning, Starman en EVANNEXCritici van elektrificatie noemen vervroegde uittreding van dieselvrachtwagens en bussen met een lange levensduur vaak een dure verspilling - maar dit EV-conversieprogramma geeft diesels een nieuw leven met een EV-conversie!New York City heeft zich ertoe verbonden om tegen 2035 met zijn schoolbussen volledig elektrisch te gaan rijden. De eerste elektrische schoolbussen rijden nu de straten van de stad in en ze pionieren met een nieuw model voor de omschakeling van hun vloot.In plaats van bussen te kopen, laat Logan Bus Company, die vervoersdiensten voor de stad levert, 5 oudere dieselbussen ombouwen naar elektrisch.De technische term voor deze conversie is een repower.Repowers omvat het ombouwen van een bestaande dieselbus door de onderdelen van de verbrandingsmotor te verwijderen en te vervangen door een elektrische aandrijflijn, motor en batterijen.In het geval van New York City doet een bedrijf genaamd Unique Electric Solutions (UES) de repower.Voor zover wij weten, is UES het eerste bedrijf dat een schoolbus nieuw leven inblaast sinds de vroege inspanningen van Blue Bird in de jaren negentig met de oude, loodzuurtechnologie van 30 jaar geleden.De eerste hermotorisering van diesel-naar-elektrische schoolbussen van de moderne tijd vond plaats in 2017 toen UES twee bussen hermotoriseerde voor Suffolk Transportation Services.Vier jaar later rijden die bussen nog steeds.Deze opnieuw aangedreven schoolbussen in New York zouden ook de eerste kunnen zijn van een naderende vloedgolf van opnieuw aangedreven diesel naar elektrische bussen.De bedrijven SEA Electric en Midwest Transit Equipment hebben zojuist aangekondigd dat ze de komende vijf jaar 10.000 bussen van stroom willen voorzien.Als deze bedrijven erin slagen om al deze bussen om te bouwen van diesel naar elektrisch, dan zou het aantal elektrische schoolbussen dat vandaag op de weg rijdt met een factor 10 toenemen.UES Vice President Mike Backman leidde me door het repower-proces van zijn bedrijf.Voordat een repower kan plaatsvinden, moet een route- en behoefteanalyse worden uitgevoerd.Alle schoolbusfabrikanten werken samen met districten om te zien hoe ver de route is en hoe het terrein is.Als de route van een district relatief kort en vlak is, zal deze eerste beoordeling een batterij dienovereenkomstig aanpassen en een schooldistrict geld besparen, aangezien batterijen het duurste onderdeel van een voertuig zijn.Voor herlaadbeurten zijn de batterijen meestal verkrijgbaar in modulaire formaten van 50 kWh, wat betekent dat een schooldistrict meer batterijpakketten kan toevoegen aan een heraangedreven bus om het bereik te vergroten.Bereik varieert meestal van 70-100 mijl.Repowers omvatten ook een busbeoordeling."Bussen zijn allemaal verschillend," legde Backman uit, "sommige zijn beter geschikt dan andere voor herbekrachtiging."Er is een goede plek in leeftijd en conditie voor herbekrachtiging van schoolbussen.Gloednieuwe bussen en voertuigen kunnen opnieuw worden aangedreven, maar op dat moment voelt het bijna alsof je de bus net zo goed elektrisch had kunnen bouwen.Toch doen bedrijven het.Lightning E-motors, bijvoorbeeld, neemt gloednieuwe Ford Transits en converteert ze naar elektrische bestelwagens.Aan de andere kant, als een voertuig te oud of versleten is, loopt het het risico om sprankelende nieuwe elektrische componenten te plaatsen in een omhulsel dat bijna met pensioen gaat.De sweet spot-leeftijd voor repowers loopt van 3 tot 12 jaar (afhankelijk van het weer en de geografie).Na de beoordeling van het voertuig komt het conversieproces, en dit is waar de repower naar volle versnelling verschuift (slechte woordspeling bedoeld - ESB's hebben vaak geen transmissies)."Al het vuile spul wordt eruit gehaald, inclusief de motor, de dieseltanks en brandstofleidingen, de turbolader, transmissie, de uitlaat, uitlaat, enz.", zei Backman."Kortom, al deze zullen naar buiten komen en in plaats daarvan zullen we een enkele schone elektromotor plaatsen met slechts een handvol bewegende delen, samen met elektronica, bekabeling, batterijen en een dashboard voor de bestuurder."De ooit dieselbus wordt elektrisch.De laatste stap is kwaliteitscontrole en veiligheidscontrole.Deze bussen vervoeren kostbare lading en deze taak is natuurlijk cruciaal.Daarna is de bus klaar om in actie te gaan.Snelheid van conversie: Repowers duren slechts een kwestie van weken, wat aanzienlijk minder is dan in de rij staan ​​voor een nieuwe elektrische bus, hoewel de huidige tekorten aan onderdelen die de auto-industrie teisteren ook van invloed zijn op de repowers.Kosten: De kosten van repowers zijn buitengewoon aantrekkelijk en richten zich op de grootste belemmering voor de adoptie van elektrische schoolbussen.Het ombouwen van bussen van diesel naar elektrisch kost minder dan de helft van de meeste nieuwe elektrische schoolbussen.Een typische repower kost tussen $ 125.000 en $ 175.000, afhankelijk van de batterijgrootte, in vergelijking met een nieuwe elektrische schoolbus, die doorgaans tussen $ 350.000 en $ 400.000 rijdt.Traditionele diesel schoolbussen zijn meestal in het bereik van $ 125.000 tot $ 150.000.Sommige districten en particuliere operators die ik heb gesproken, zijn nerveus over het idee van herbevoegdheden vanwege aansprakelijkheidsredenen.Ze maken zich zorgen dat het vervangen van de originele dieselcomponenten van een bus de kans vergroot dat er iets mechanisch mis kan gaan terwijl bussen onze meest kwetsbare bevolking vervoeren: studenten.Bedrijven zoals UES reageren dat retrofits al jaren plaatsvinden, het zijn gewoon diesel-, propaan- of CNG-retrofits in plaats van elektrische.En ze zeggen dat diesel-naar-elektrische repowers alleen de aandrijflijncomponenten verwijderen zonder andere bestaande systemen aan te raken.Repowers verwijderen de meeste mechanische onderdelen die storingen veroorzaken en daarom is de verwachting dat ze in het algemeen minder mechanische problemen zullen ondervinden dan dieselbussen, zoals alle elektrische voertuigen.En ze verminderen andere gevaren, zoals schadelijke dieseldampen.Een ander punt van zorg met repowers is de levensduur van het oude chassis.Als je een dieselbus van 5 tot 12 jaar oud ombouwt tot een elektrische bus, is het misschien niet logisch om een ​​nieuwe aandrijflijn te hebben die langer meegaat dan de oude carrosserie en chassis.Repowers bevinden zich nog steeds aan de top van de technologie van elektrische schoolbussen, dus we zullen voorlopig geen uitgebreide gegevens hebben over de levensduur van deze voertuigen.Maar er zijn redenen voor optimisme.Door een voertuig opnieuw aan te drijven, worden veel onderhoudsgevoelige onderdelen verwijderd.Bedrijven voorspellen dat deze elektrische aandrijflijnen lang genoeg meegaan om opnieuw te worden geïnstalleerd in nog andere voertuigen met een nieuwe aandrijving nadat het buschassis/de carrosserie zelf is verlopen.AMPLY maakt deel uit van een golf van laadbeheerbedrijven die uitzoeken hoe ze het districten gemakkelijk kunnen maken om hun wagenpark te elektrificeren.Deze bedrijven pionieren met een model waarbij ze de initiële kosten van het installeren van laadstations op zich nemen en districten beschermen tegen de variabiliteit van elektriciteitsprijzen, die drastisch kunnen veranderen afhankelijk van het tijdstip van de dag waarop u uw bus oplaadt.Wanneer ze een contract afsluiten met een laadbeheerbedrijf, betalen districten consistente kosten voor elektrische brandstof gedurende de looptijd van hun contract die goedkoper zijn dan fossiele brandstoffen.In New York City dekt AMPLY de kosten voor het installeren van opladers en betaalt Logan Bus Company per kWh elektriciteit of per mijl.Dit model is vergelijkbaar met de stroomaankoopovereenkomsten in de zonne-energie-industrie die ongeveer tien jaar geleden begonnen, waarbij bedrijven gratis zonne-energie op de daken van klanten installeerden en klanten ze vervolgens via de normale elektriciteitskosten in de loop van de tijd terugbetaalden.In dit NYC-project zullen deze eerste 5 elektrische bussen ook stroom terugleveren aan het net tijdens piekmomenten van elektriciteitsverbruik.Het gebruik van elektriciteit die is opgeslagen in de bussen heeft een groot potentieel om lokale nutsbedrijven te helpen hun afhankelijkheid van elektriciteitscentrales op fossiele brandstoffen te verminderen, die toenemen in tijden van grote vraag.Een door Thomas gebouwde bus kon afgelopen zomer tijdens een pilot in Massachusetts 3 megawatt terug aan het net leveren, wat het enorme potentieel aantoont voor schoolbussen om deze dienst te leveren.Vehicle-to-Grid opladen met elektrische schoolbussen staat nog in de kinderschoenen, en het is spannend dat AMPLY de gegevens die het van het project verzamelt, gaat delen, zodat we er allemaal meer van kunnen leren.De eerste elektrische bussen die in de straten van NYC rijden, zullen dus profiteren van aanzienlijke innovatie.Ze zullen worden omgezet van rijden op vuile diesel in schone elektronen.Ze kosten minder dan de helft van de prijs van een nieuwe elektrische schoolbus, en ze zullen profiteren van beheerd opladen, waarbij het schooldistrict geen hoge installatiekosten hoeft te betalen vooraf en zich geen zorgen hoeft te maken over onzekere, variabele elektriciteitstarieven.Ze zullen ook helpen het net van stroom te voorzien in tijden van piekvraag.Het team van dit project probeert enkele van de belangrijkste barrières voor de elektrificatie van schoolbussen op te lossen, en als ze succesvol zijn, zou het gebruik van elektrische schoolbussen overal kunnen versnellen.Herdrukt met toestemming van School Transportation News.Joe woont in Portland, Oregon, en werkt voor de non-profit Forth, die elektrisch vervoer promoot.Hij is ook betrokken bij Electrify Now omdat hij gelooft dat het elektrificeren van alles, van transport tot huizen, de snelste weg is naar een rechtvaardige, schone energietoekomst.En natuurlijk wonen Joe en zijn gezin in een volledig elektrisch huis en rijden ze een elektrische auto.#1 meest geliefde nieuws- en analysesite voor elektrische voertuigen, zonne-energie en batterijen ter wereld.Steun ons werk vandaag nog!Adverteer met CleanTechnica om uw bedrijf onder de aandacht te brengen van miljoenen maandelijkse lezers.Dit Britse bedrijf heeft een plan om dieselbussen om te bouwen naar emissievrije elektrische aandrijflijnen.De tweeledige infrastructuurwet van president Biden omvat financiering om de beschikbaarheid van schone bussen in gemeenschappen in het hele land uit te breiden WASHINGTON - Tijdens een evenement ...EV-nieuws stroomt elke dag als een vloedgolf binnen.De EV-revolutie is in volle gang.Van de VS tot Europa tot China tot Australië,...Dit is het derde artikel in een driedelige serie waarin wordt onderzocht hoe belanghebbenden, waaronder beleidsmakers van de staat, schooldistricten en elektriciteitsbedrijven, kunnen...Copyright © 2021 CleanTechnica.De inhoud die door deze site wordt geproduceerd, is alleen voor amusementsdoeleinden.Meningen en opmerkingen die op deze site worden gepubliceerd, worden mogelijk niet gesanctioneerd door en vertegenwoordigen niet noodzakelijk de standpunten van CleanTechnica, haar eigenaren, sponsors, gelieerde ondernemingen of dochterondernemingen.