Pierce Ultimate-configuratie: 9 belangrijke voordelen voor brandweerkorpsen

2022-08-19 21:39:31 By : Mr. Lester Choo

Bij het ontwerp en de fabricage van brandweerwagens neemt een traditioneel pomphuis een aanzienlijke hoeveelheid ruimte in beslag en bepaalt vervolgens het ontwerp van de vrachtwagen.Het ontwerpen van een brandweerwagen rond de behoeften van de brandweer, in plaats van het bouwen van een vrachtwagen rond het pomphuis, is de reden waarom Pierce Manufacturing de Pierce Ultimate Configuration of PUC™-pomp introduceerde.De PUC-waterpomp, geïntroduceerd in 2007 en bijgewerkt in 2022, is een innovatieve apparaatoplossing die is ontworpen om de acties van brandweerlieden te vereenvoudigen en onnodige risico's te verminderen.Door het pomphuis te elimineren en de pomp naar voren onder de cabine te verplaatsen, vermindert de PUC de totale voertuigruimte die wordt gebruikt voor brandbestrijding en maximaliseert de ruimte voor apparatuur.Alles aan de PUC-pomp is ontworpen om de manier waarop brandweerlieden klimmen, rijden, rijden, dragen en opbergen van uitrusting te vergemakkelijken, slangen te verwijderen en kritieke systemen te onderhouden.Nu, met een waterpomp van 2000 gpm, is de PUC echt toonaangevend in de industrie op het gebied van functie en ontwerp.Lees hieronder verder om een ​​gedetailleerd beeld te krijgen van de PUC-pomp, de belangrijkste kenmerken (inclusief een nieuwe toonaangevende waterpomp van 2000 gpm) en enkele factoren die brandweerkorpsen in overweging willen nemen bij het ontwerp van brandblusapparatuur.Een traditioneel pomphuis bevindt zich achter de cabine, voor de achterste carrosseriecompartimenten.In wezen is een pomphuis een aparte module die alle pompbehoeften van brandblusapparatuur bevat.Dit omvat het sanitair, de waterpompkleppen en de bedieningselementen voor de pompwerking.Een PUC daarentegen elimineert de module die zich tussen de cabine en het achterste carrosseriecompartiment bevindt, waardoor er meer opties voor vrachtwagenconfiguraties voor brandweerkorpsen ontstaan.De unieke configuratie van de PUC-pomp zorgt voor verbeterde functies, veiligheid, opslag en algehele veelzijdigheid van het apparaat.Hieronder hebben we enkele van de belangrijkste voordelen van het PUC-ontwerp uiteengezet.Traditioneel bevinden pomp- en leidingcomponenten zich in het pomphuis, met het bedieningspaneel rond de afvoeren.Als gevolg hiervan delen brandweerlieden de ruimte met alle slangen die op het paneel zijn aangesloten.Bij een PUC-configuratie bevindt de pomp zich onder de cabine, links van het bedieningspaneel.Als zodanig creëert de PUC twee onderscheidende werkgebieden, waardoor de pompbediener onafhankelijk kan werken terwijl andere brandweerlieden de slang en lozingen beheren.Deze innovatieve ontwerpfunctie verbetert de veiligheid voor brandweerlieden aanzienlijk.In de cabine van een traditioneel pomphuis moet de pomp worden geactiveerd door de parkeerrem in te schakelen, de vrachtwagen in neutraal te zetten, de pompschakelaar in te schakelen en de vrachtwagen vervolgens weer in de rij te zetten.Dit proces in vier stappen kan omslachtig zijn en in een noodgeval kostbare tijd verspillen.De Sure-Shift-werking van de PUC vermindert ploegendiensten.Wanneer een PUC-brandweerwagen een noodsituatie nadert, trekt de machinist de parkeerrem aan, die de vrachtwagen in neutraal zet.Met één druk op de knop worden water en schuim geactiveerd, zodat het systeem in werking is voordat de machinist de cabine verlaat.De PUC is standaard voorzien van pomp en rol, zodat je onderweg branden kunt blussen.NFPA 1906: Standaard voor Wildland Fire Apparatus, definieert pump-and-roll als het leveren van 20 gpm bij 80 psi tijdens een reis van 2 mph.Waarom is pump and roll zo'n cruciaal onderdeel van brandblusapparatuur?Deze functie houdt in dat brandbestrijdingsoperaties een bewegend vuur kunnen volgen, waardoor de reactie wendbaarder en adaptiever wordt en brandweerlieden veilig blijven.Het onderhoud van de pomp, de geïntegreerde pomptransmissie en het sanitair wordt vereenvoudigd met de PUC-configuratie.Met een kantelbare cabine bevindt de pomp zich bovenop de framerails, is gemakkelijk toegankelijk zonder dat u onder het apparaat hoeft te klimmen voor onderhoud.Alle servicepunten zijn vereenvoudigd met uitgebreide pomp- en ventieltoegang, pompservice boven het frame, geautomatiseerde service- en onderhoudsberichten en directe ondersteuning door een enkele fabrikant.Als een enkele fabrikant hebben Pierce en zijn dealernetwerk een breed scala aan reparatieonderdelen op voorraad om de PUC-configuratie te onderhouden.Serviceonderdelen omvatten de pomp, leidingen, klepbedieningen en veel onderdelen van het pomppaneel.Bekijk dit blogartikel over Pierce's productondersteuning voor meer details over het onderhoud van sleutelsystemen, zoals de PUC-configuratie, op Pierce-brandblusapparatuur.Een traditioneel pomphuis neemt ruimte in beslag;de PUC biedt dezelfde operationele functionaliteit in minder ruimte.Deze ruimtereductie zorgt voor meer compartimentering.In feite is het bedieningspaneel van de pomp gehuisvest in het voorcompartiment aan de bestuurderszijde, waardoor de passagierszijde vrij is voor maatwerk met royale compartimenten op volledige hoogte en volledige diepte in reddingsstijl.Het gecondenseerde pompgebied verkort ook de wielbasis, zo kort als 163.5” (afhankelijk van carrosserie en chassis) en maakt een kramphoek van maximaal 50 graden mogelijk.Om de manoeuvreerbaarheid verder te verbeteren, is een opklapbaar werkplatform aan de achterzijde ontworpen in het laadklepcompartiment om de totale lengte te minimaliseren en de vertrekhoek te verbeteren.Meer weten over strategische compartimentering?Lees nu ons educatieve artikel.Wanneer je een compartiment op een PUC opent, zul je misschien verrast zijn door wat je ziet.In een meer traditionele vrachtwagen zijn de kabelbomen, de kabelbanen en de bouten en moeren allemaal zichtbaar.De PUC heeft 26" diepe compartimenten en tot 500 kubieke voet grote, schone, overzichtelijke opslagruimte met overdekte loopbanen, verzonken plankrails en heldere stripverlichting die schaduwen op de planken vermindert en uitstekend zicht 's nachts geeft. Dezelfde schone, functionele ontwerp heeft ook invloed op het algehele uiterlijk van het apparaat. Met een meer traditionele brandweerwagen kan het uiterlijk van de zijkant er schokkerig uitzien met variaties in zowel de lichaamshoogte als de vorm en grootte van het compartiment. Zonder twijfel heeft de PUC de industrie veranderd door een "zware rescue look” met vlakke zijkanten van de cabine tot de achterpanelen.De PUC is ontworpen met het oog op functionaliteit en veiligheid, maar bevat ook ergonomische kenmerken om de operationele efficiëntie rond het apparaat te helpen verbeteren.De belangrijkste ergonomische overwegingen zijn de locatie en hoogte van de leidingen en dwarsliggers.Op een PUC bevinden de sanitaire aansluitingen zich laag bij de grond.Dit helpt zowel de snelheid als de functionaliteit ter plaatse te verbeteren, omdat verbindingen gemakkelijker toegankelijk zijn.De dwarsliggers bevinden zich direct boven de aansluitingen en zijn comfortabel op borsthoogte geplaatst, zodat brandweerlieden gemakkelijk kunnen grijpen en gaan met de slang in de hand.De lagere crosslay-positionering vermindert ook het risico op letsel.Wanneer slangen hoog op een brandweerwagen worden opgeslagen, zijn ze moeilijker toegankelijk en naar beneden te trekken, waardoor het risico bestaat dat ze vallen en de brandweerlieden eronder gewond raken.Het bedieningspaneel van de pomp op de PUC is ingesloten in het voorste lichaamscompartiment om het vrij te houden van vocht, gruis en vuil.Het paneel is voorzien van grote deurkrukken met een vergrendeling om te voorkomen dat de klep onder druk kruipt.Bovendien bewaakt het pomppaneel het brandstofpeil, de prognoses van de pomp en bevat het een groot motortoerentaldisplay.Het Control Zone™-pomppaneel is ontworpen en georganiseerd om aan uw behoeften te voldoen.De nieuwste verbeteringen aan de PUC zijn de toonaangevende waterpompmogelijkheden op de markt, variërend van 1250 - 2000 gpm.De pomp van 2000 gpm (nominaal voor trek) weegt 30 procent minder dan de meeste bestaande pompen op de markt en wordt geleverd met een standaardgarantie van 7 jaar.Het nieuwe PUC-ontwerp met een 2000 GPM waterpomp biedt de ondersteuning en veelzijdigheid die veel brandweerkorpsen nodig hebben.De PUC is het eerste apparaat dat de meest complete single-source build biedt, van het chassis en de carrosserie tot aan de pomp.De nieuwe geïntegreerde pomptransmissie biedt brandweerlieden een robuuste, betrouwbare pompaandrijving om de missiedoelkenmerken van de PUC voort te zetten.Wanneer seconden tellen, moeten brandweerwagens de snelheid, manoeuvreerbaarheid, opslagcapaciteit en het vermogen van de waterpomp hebben om snel te arriveren en te reageren.Het PUC-apparaat heeft verschillende aandrijflijnopties beschikbaar voor brandweerkorpsen.De speciaal gebouwde brandweerwagen is ontworpen rond de behoeften van de brandweer en van elke unieke afdeling.Randy Passagaluppi, voorzitter van de kapitein en het apparaatcomité van de brandweer van James City County in Virginia, heeft veel ervaring met het werken met PUC's.In feite heeft zijn brandweer onlangs de details van zijn 8e PUC op een Velocity® 100' aluminium hoogwerker afgerond.Waarom kiest de brandweer van James City County voor de PUC?"De PUC helpt bij het manoeuvreren in nieuwere buurten die krap zijn met kleine doodlopende wegen", zei Passagaluppi."[De configuratie] maakt het gemakkelijker voor het apparaat om te draaien."De brandweer noemt ook andere redenen om voor de PUC te kiezen."De grootste voordelen voor ons zijn de kortere totale wielbasis en compactheid van de pomp", voegde hij eraan toe."Het zorgt ook voor meer compartimentruimte, vooral met antennes."De PUC is beschikbaar op het aangepaste chassis van Enforcer, Velocity, Impel, Arrow en Quantum Pierce en op de onderstaande productplatforms:Als u meer wilt weten over de PUC, download dan de Pierce Ultimate Configuratiebrochure.Zoek daarnaast een dealer bij u in de buurt om te bespreken of de PUC de juiste keuze is voor uw volgende brandblusapparaat.Bekijk nu recente PUC-leveringen.PUC-technologie is een ideale oplossing die brandweerkorpsen de mogelijkheid biedt om het voertuig te ontwerpen rond hun unieke behoeften, en niet rond de pomp.Ben je dol op je PUC?Welke functie waardeert uw afdeling het meest?Deel uw opmerkingen hieronder!Geplaatst: 27 juli 2022 8:00:00 door Pierce Mfg.Over Pierce Manufacturing Pierce Manufacturing Inc., een bedrijf van Oshkosh Corporation [NYSE: OSK], is de toonaangevende Noord-Amerikaanse fabrikant van op maat gemaakte brandapparatuur.Producten omvatten op maat gemaakte en commerciële pompwagens, antennes, reddingsvrachtwagens, vrachtwagens voor het wildland, minipompmachines, elliptische tankers en apparaten voor binnenlandse veiligheid.Daarnaast ontwerpt Pierce zijn eigen schuimsystemen en was het het eerste bedrijf dat frontale airbags en het Side Roll Protection-systeem introduceerde voor brandblusapparatuur.Ga voor meer informatie over Pierce naar www.piercemfg.com.Bij Oshkosh (NYSE: OSK) maken we innovatieve, bedrijfskritische apparatuur om alledaagse helden te helpen gemeenschappen over de hele wereld vooruit te helpen.Oshkosh Corporation, met hoofdkantoor in Wisconsin, heeft wereldwijd meer dan 14.000 teamleden in dienst, allemaal verenigd achter een gemeenschappelijk doel: een verschil maken in het leven van mensen.Oshkosh-producten zijn te vinden in meer dan 150 landen onder de merken JLG®, Pierce®, Oshkosh® Defense, McNeilus®, IMT®, Jerr-Dan®, Frontline™, Oshkosh® Airport Products, London™ en Pratt Miller.Ga voor meer informatie naar oshkoshcorp.com.®, ™ Alle merknamen waarnaar in dit persbericht wordt verwezen, zijn handelsmerken van Oshkosh Corporation of haar dochterondernemingen.Dit persbericht bevat verklaringen die het Bedrijf beschouwt als "toekomstgerichte verklaringen" in de zin van de Private Securities Litigation Reform Act van 1995. Alle verklaringen anders dan verklaringen van historische feiten, met inbegrip van, maar niet beperkt tot verklaringen met betrekking tot de toekomstige financiële positie, bedrijfsstrategie, doelstellingen, verwachte verkopen, kosten, inkomsten, kapitaaluitgaven, schuldenniveaus en kasstromen, en plannen en doelstellingen van het management voor toekomstige operaties, zijn toekomstgerichte verklaringen.Wanneer ze in dit persbericht worden gebruikt, worden woorden als "kunnen", "zullen", "verwachten", "van plan zijn", "schatten", "anticiperen", "geloven", "zouden", "projecteren" of "plannen" of het negatief daarvan of variaties daarop of soortgelijke terminologie zijn over het algemeen bedoeld om toekomstgerichte verklaringen te identificeren.Deze toekomstgerichte verklaringen zijn geen garantie voor toekomstige prestaties en zijn onderhevig aan risico's, onzekerheden, veronderstellingen en andere factoren, waarvan sommige buiten de controle van het bedrijf liggen, waardoor de werkelijke resultaten wezenlijk kunnen verschillen van de resultaten die worden uitgedrukt of geïmpliceerd door dergelijke toekomstgerichte verklaringen. verklaringen kijken.Deze factoren omvatten de algehele impact van de COVID-19-pandemie op de activiteiten, bedrijfsresultaten en financiële toestand van het bedrijf;de duur en ernst van de COVID-19-pandemie;acties die door overheidsinstanties en anderen kunnen worden genomen om de impact van de COVID-19-pandemie aan te pakken of anderszins te verzachten;de negatieve effecten van de COVID-19-pandemie op de wereldeconomieën en de klanten, leveranciers en werknemers van het bedrijf;en het cyclische karakter van de markten voor hoogwerkermaterieel, commercieel en brand- en noodgevallen van het bedrijf, die in het bijzonder worden beïnvloed door de kracht van de Amerikaanse en Europese economieën en de bouwseizoenen.Geregistreerd handelsmerk van Pierce Manufacturing Inc. Appleton, WI, VS en Oshkosh Corporation Company